Din experienta altor companii sau organizatii se pot observa diverse variante si solutii, trucuri si mijloace de a alege sau de a configura materialele promotionale. In urma prezentarilor si evenimentelor participantii pot primi rame foto, in care sa fie insierata o fotografie din ziua respectiva, mape personalizate cu brosuri, carti de vizita, pliante, oferte speciale, tricouri, caciuli, brichete, pixuri, umbrele sau pungi, etc.
Din perspectiva planificatorilor de evenimente va prezentam cateva aspecte aparte legate de folosirea obiectelor promotionale. Datorita bugetului redus sau perioadei scurte alocate pregatirilor, importanta tipariririi si distribuirii unor astfel de obiecte este neglijata (complet sau pana in apropierea finalului campaniei). Chiar si atunci, hotararile se iau in fuga, mai ales in tara noastra.
Agendele personalizate sau utilizarea unor materiale personalizate este de o mare importanta, acestea fiind in legatura cu evenimentul.
A sti sa te vinzi este esential in toate afacerile. A sti sa creezi imagini si a personaliza materiale promotionale cunoscand publicul tinta poate fi crucial atunci cand realizati proiecte. Sistemul actual se bazeaza pe o specializare cat mai buna.
Este un lucru deja cunoascut de toti cei care au curajul sa porneasca o afacere pe cont propriu. Consultantii de imagine sau agentiile vin cu cele mai pertinente solutii.