User Rating: 0 / 5

Star InactiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Flyerele sunt considerate cele mai bune instrumene de promovare atat ca efect cat si ca raport pret rezultate si cum arata studiile in domeniu. Doar 10 secunde este perioada in care persoanele primesc un asemenea material si decid daca vor sa il pastreze sau u. flyerele vor trebui sa raspuna la trei intrebari in 10 secunde.

Peste jumatate din persoanele care primesc flyere cauta in acestea promotii ori noutati. Un flyer care are si continut stric informativ sau doar descriptiv cu scopul de a prezenta este sortit esecului. Rata de esuare pentru campanii pentru persoanele care nu respecta aceste aspecte creste si ea atunci cand nu e asigurata distributia optima pentru materiale. Fonturile si grafica folosite trebuie sa contina si alte elemente perfecte pentru un design artistic. Nu folositi acelasi flyer in mai multe promotii si va recomandam sa incercati sa nu enumerati nici liste foarte lungi de servicii, de produse si de preturi.

In cazul descrierilor noi va recomandam brosurile, flyerele sau plainte. De asemenea se recomanda si promovarea pentru noile produse prin flyere care sa aiba loc in mod constant pentru tot anul.

Este vorba despre materiale publicitare care sunt facute din  maxim una sau doua coli in format A4 in general care sunt indoite si pe care exista si posibilitatea de a imprima texte sau imagini.

Termenii care descriu asemenea materiale pentru reclame se refera si la faptul ca dupa ce destinatarii examineaza informatiile tiparite pot sa considere ca pliantele sunt relevante sau nu si merita sau nu sa fie pastrate. Ceea ce face ca un flyer sa fie atractiv ca metoda e reclama este simplitatea. Tot ceea ce trebuie sa faceti este de fapt o serie de actiuni care nu sunt complicate.

 

Modul in care veti distribui flyerele este extrem de important. Noi va recomandam sa alegeti si punctele de distributie si pe cele strategice in asa fel incat flyerele sa ajunga la grupurile tinta.