User Rating: 1 / 5

Star ActiveStar InactiveStar InactiveStar InactiveStar Inactive
 

Cand vorbim despre afisele publicitare lucrurile nu sunt chiar asa de simple pe cat avem tendinta sa crede. Pentr ca afisele sa aiba un impact major asupra clientilor trebuie sa luati in calcul  mai multe lucruri printre care urmeaza sa amintim si materialele utilizate pentru realizarea unor afise, design afis, mesaj si public care receptioneaza mesajul.

Realizarea unor afise publicitare nu implica si parcurgerea exacta a pasilor insa in ciuda libertatii creative sunt si unii factori care nu ar trebui sa fie scapati din vedere. Latura estetica spre exemplu are un rol important si de aceea va trebui sa acordam o atentie deosebita pentru setul de materiale utilizate pentru a realiza afisele. Aspectul lor are o influenta majora asupra clientilor asaca modul in care alegem afisele publicitare care sunt realizate inteligent si care prezinta foarte clar mesajul catre client este unul extremde bun.

In vremurile incare ne aflam lucrurile au loc foarte grabit si oamenii sunt tot timpul pe fuga.  Tocmai de aceea una dintrecele mai bune idei este sa realizam afise cat mai minimaliste care sa transmita mesajele dorite clar si concis mai ales in momentul in care publiculeste tanar si nu are timp de pierdut. In cazul in care avem un public tanar in special este important ca afisele sa starneasca interesul inca din primele secunde altfel are foarte mari sanse de a trece neobservat.

In ceea ce priveste setul de materiale folosite pentru a realiza un afis este foarte importanta calitatea. Materialele utilizate sunt un indice al atentiei la detalii care la randul lor demonstreaza seriozitate si servicii de calitate. In plus un afis care a fost facut cu ajutorul unor  materiale foarte bune din punct de vedere calitativ va crea cu siguranta o impresie foarte buna si va avea un efect mai eficient decat unul realizat din materiale de o calitate slaba.

 

Este foarte important ca accentulsa cada pe mesajul existent in afise. Tocmai de aceea mesajul trebuie sa fie pozitionat cat mai bine in spatiu, sa fie scris clar si la obiect. Pe scurt mesajul trebuie sa fie eficient si scurt. Daca vreti sa aveti un mesaj mai lung va recomandam sa aveti in vedere si locul pe unde este pus afisul vostru. Postarea unui afis cu un mesaj lung pe autostrada de exemplu nu este o idee buna pentru ca oamenii nu au timp sa citeasca mesajul pe care il afisa pe cand afisarea in statii de autobuz de exemplu, in care tinerii si persoanele mai in varsta asteapta zilnic un mijloc de transport este cea mai buna optiune de luat in calcul.